09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

قالب وردپرس یونیک unik حرفه ای و انعطاف پذیر

قالب وردپرس یونیک unik با امکاناتی که دارد با هر نوع سایتی سازگار است و می شود با این قالب هر نوع سایتی رو پیاده سازی کرد در نسخه جدید کاملا با افزونه های ووکامرس و ترجمه سایت و ویژوال کامپوزر کاملا هماهنگ شده است و کلا راحتی و حرفه ای بودن سایت شما رو تضمین خواهد کرد. صفحه ساز پیشرفته قالب یونیک بسیار پیشرفته بوده و با استفاده از افزونه قدرتمند ویژوال کامپوزر میتوانید بی نهایت برگه در محیطی کاملا گرافیکی ایجاد کنید.

همه وب مستران دنبال این هستند که برای تنظیمات سایتشون دسترسی راحتی داشته باشند و بتوانند تنظیمات خودشون رو اعمال کنند .پنل تنظیمات قالب یونیک بسیار حرفه ای کاملا فارسی سازی شده است که به بسیاری از تنظیمات سایت و قالب از پنل تنظیمات قالب یونیک دسترسی داشته باشید.
دموهای ویژه قالب وردپرس یونیک

پوسته وردپرس یونیک دارای شش دموی مختلف به صورت پیش فرض میباشد که کار شما رو برای راه اندازی یک سایت بسیار راحتتر میکند و اگر تمایل داشتید که خودتون شخصی سازیش کنید اختیار کامل رو دارید و میتوانید به سلیقه خودتون سایت رو راه اندازی کنید.

محصول کاملا ارجینال و بهینه سازی شده

شاید شما این قالب وردپرس رو در بسیاری از سایت ها دیده باشید ولی همه ی این سایت ها محصول با کیفیت و ارجینال ارائه نمیدهند .پس باید در انتخاب قالب نهایت دقت رو به کار ببرید ،تیم مارکت 4 با ارائه قالب های ارجینال و آپدیت و پشتیبانی همیشگی و همچنین نصب و راه اندازی قالب به صورت رایگان کمترین خدمتی میباشد که به شماوب مستران عزیز خواهد کرد.

قالب unik سازگار با افزونه های روز دنیا

قالب یونیک با اکثر افزونه های معروف دنیا سازگار میباشد ،با ووکامرس هماهنگی کامل رو دارد و میتوانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و به کسب و کار بپردازید ،با استفاده از افزونه WPML میتوانید سایتتون رو به زبانهای مختلف ترجمه کنید و همچنین با استفاده از افزونه ویژوال کامپوزر صفحات سایتتون رو با هر اندازه و سایز بسازید.

بسته نصبی آسان

سایت مارکت 4 همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان و کاربران سایت رو فراهم نماید از این رو برای قالب وردپرس یونیک نیز بسته نصبی آسان رو آماده کرده است تا سایتتون رو به راحتی هر چه تمامتر با تمامی افزونه ها و تنظیمات راه اندازی کنید.

برخی از امکانات و ویژگی های اصلی پوسته وردپرس unik

کاملا رسپانسیو و واکنش گرا
پشتیبانی و هماهنگی کامل با افزونه WPML
سازگاری کامل با ووکامرس
سازگاری با افزونه ویژوال کامپوزر
پشتیبانی کامل از RTL
شخصی سازی پنل تنظیمات
تغییرات و ویرایش آنلاین
دارای سئوی بسیار قوی و بهینه
اسلایدر بسیار زیبا و شیک
دارای هفت دموی مجزا برای انواع سایت
رنگبندی های بسیار زیبا
تنظیمات کاملا فارسی شده
انمیشن های حرکتی بسیار زیبا
دارای افزونه ها و ابزارکهای اختصاصی
نمایش در تمامی مرورگرهای روز دنیا
پشتیبانی از اجاکس
فونت آیکون های بی نظیر
سازگار با وردپرس نسخه جدید
منوهای بسیار زیبا
در دوطرح تیره و روشن
کیفیت نمایش رتینا
صفحه 404 اختصاصی
دارای فونت های اختصاصی مارکت 4
دارای فایل های لایه باز(psd)
بسته نصبی آسان
و بسیاری دیگر..

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...