09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

بهترین افزونه نگه داری و پشتیبان گیری وبسایت وردپرس Super Backup

امروز براتون یک افزونه به نام Super Backup که جز بهترین افزونه های موجود برای ایجاد نسخه پشتیبان از کلیه بخش های وردپرس می باشد.

افزونه تجاری وردپرس Super Backup یکی از بهترین افزونه های حال حاضر وردپرس است که برای تهیه نسخه پشتیبان از تمامی قسمت های وردپرس توسعه داده شده است.

افزونه نام برده جز پرفروشترین افزونه تجاری وردپرس تهیه نسخه پشتیبان و نگه داری وبسایت های وردپرسی بوده و تا به امروز توانسته تمامی نیازهای یک وبمستر برای نگه داری وبسایت وردپرس را بر آورده کرده و تمامی ابزارهایی که برای اینکار لازم است را در اختیار کاربر قرار دهد.

اگر بخواهید تمامی امکانات این افزونه را با دیگر افزونه های تجاری وردپرس بکاپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان مقایسه کنید، خواهید دانست که کامل ترین افزونه بکاپ فقط Super Backup است.

افزونه نام برده به کاربر امکان می دهد وبسایت خود را به فضای ابری شخصی خود متصل کرده و نسخه های پشتیبان را مستقیما در آنجا ذخیره کند. اما نقطه عطف این افزونه برخلاف دیگر افزونه ها اینست که به کاربر اجازه میدهد تمامی جدول های وردپرس را برای بکاپ گیری انتخاب کند. به این ترتیب در نگه داری وبسایت وردپرسی خود هیچ وقت با مشکلی روبرو نخواهید شد.

کدنویسی تمیز و تخصصی، طراحی رابط کابری زیبا و آسانی کار با این افزونه از نکات برجسته آن است و برای پشتیبان گیری توسط تم فارست نیز پیشنهاد شده است. هیچ گونه مشکلی با افزونه ها، قالب های وردپرس، یا هیچ قسمت دیگری از وبلاگ نداشته و کار با آن بسیار آسان است. شما میتوانید زمان بندی های خود را برای بکاپ گیری خودکار داشته باشد و کار را به افزونه بسپارید تا افزونه وردپرس نام بده در زمان بندی های تعیین شده به طور خودکار بکاپ مشخص شده را تهیه کند.

 

امکانات برجسته افزونه تجاری وردپرس Super Backup:

رابط کاربری متریال و زیبا
کاربری بسیار آسان
زمان بندی های سفارشی برای تهیه بکاپ خودکار
بکاپ های دوره ای خودکار از بخش های انتخاب شده
اتصال به فضای ابری بزرگی چون: وان درایو، گوگل درایو، دراپ باکس، آمازون اسپیس و…
بخش گزارش دهی پیشرفته از وضعیت بکاپ ها
بخش گزارش وضعیت داده های دیتبایس و وبسایت
و … امکانات بسیار زیاد دیگری که بعد از نصب خواهید داشت.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...