09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

افزونه وردپرس ویژوال کامپوسر Visual Composer 6.6 فارسی

 

 

آپدیت شده به نسخه 6.6.0

اگر شما هر قالبی را خریداری کنید و نصب کنید قطعا یا اون قالب یک افزونه صفحه ساز همراه خود دارد که بدون صفحه ساز کمتر کسی میتونه صفحه اصلی سایت را شبیه به صفحه اصلی دموی قالب های بزرگ و پر فروش امروزی برسونه که باید بهتون بگم که حتما اون شخص ده برابر کسی که با صفحه ساز صفحه را میسازه وقت میزاره و دانش بالایی باید داشته باشه .

خب بریم سر این مبحث که حدود 90 درصد از اون افزونه های صفحه ساز که همراه قالب به شما میدهند افزونه Visual Composer میباشد که همین الان هم اگر بخواید میتونید به سایت تم فارست برید و ببینید که افزونه صفحه ساز Visual Composer پر فروش ترین افزونه این سایت بزرگ هست!

افزونه صفحه ساز گرافیکی وردپرس یا visual composer یک افزونه وردپرس حرفه ای است که برای شما امکان تغییر چیدمان کلی سایتتان را بصورت Drog & Drop ( کشیدن و رها کردن ) فراهم می کند. یعنی شما بدون نیاز به هیچگونه دانش کد نویسی می توانید سایتتان را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید. همچنین می توانید چیدمان هر صفحه را جدا از صفحه ای دیگر طراحی کنید. پس با این افزونه می توانید کنترل کاملی در طراحی سایت وردپرسیتان داشته باشید.

 

فارسی سازی شده توسط مارکت 4

خب دیگه بریم سراغ مشخصات و قابلیت های افزونه صفحه ساز وردپرس Visual Composer فارسی :

 

این افزونه امکانات متعددی دارد که با این امکانات به راحتی قادر خواهید بود که بهترین صفحه ها و حتی برگه های نوشته را ساخت چون این افزونه کمتر محدودیتی را پیش پای شما میگذارد که بتوانید به راحتی از امکانات جالب این افزونه بهره ببرید که دیگر هم کمتر وقتتون به اتلاف برود و هم بهترین چیزی ممکن را خودتون با توجه به سلیقه خودتون بسازید .

 

از امکانات جالب و خوب این افزونه به طور خلاصه میتوان به موارد زیر یاداوری کرد .

بیش از 40 عنصر برای ساخت صفحات مورد نیاز
طراحی صفحه با کشیدن و رها کردن عنصر ها
کاملا ریسپانسیو با تمام گوشی ها و تبلت های هوشمند
قابلیت ارتقاع کاربردی افزونه
دارای دو حالت ویرایش و ساخت برگه برای شما
ویایشگر در صفحه برگه
ویرایشگر در ویرایش برگه در مدیریت
چند زبانه کردن سایت
شئی گرا بودن
طراحی تعاملی
طراحی بر پایه سئو
قابلیت استفاده در وردپرس شبکه ای
فیلتر تصویر
پخش ویدئو
فارسی شده
پشتیبانی 24 ساعته

visual composer اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرسی در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی بصورت دراگ و دراپ می باشد که بیشترین امکانات را در بین افزونه های موجود از آن خود کرده است. توسط این افزونه می توانید ستون های سایتتان را یکی یکی طراحی کرده ، به آنها استایل دهید و سایز آنها را مشخص کنید. بدون نیاز به یک کلمه کد نویسی !

آپدیت شده به نسخه 6.6.0

آپدیت شده به نسخه 5.4.2

آپدیت شده به نسخه 5.2.1

آپدیت شده به نسخه 5.1.1

آپدیت شده به نسخه 5.1

آپدیت شده به نسخه 5

آپدیت شده به نسخه 4.12.1

آپدیت شده به نسخه 4.12

و حرف آخر : visual composer هوشمندانه عمل می کند تا در وفت شما بیشترین صرفه جویی را انجام داده و طراحی دلخواه شما را به سایتتان هدیه کند.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...