09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی 100 درصد تضمینی

این پکیج شامل نرم افزار ارسال ایمیل و آموزش نرم افزار و پکیج ایمیل های گردآوری شده برای ارسال ایمیل می باشد.نرم افزار در کنار پکیج به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در کنار نرم افزار آموزش ارسال ایمیل از طریق نرم افزار از طرف تیم مارکت 4 تهیه شده است و این اطمینان به شما می دهیم با این آموزش ارسال ایمیل با این نرم افزار رو یاد خواهید گرفت (تضمین مارکت در ارسال ایمیل بوسیله اموزش ارسال ایمیل از طریق این نرم افزار)  آموزش آخرین ورژن نرم افزار یعنی ورژن 6.1 می باشد و یک پکیج ایمیل به قیمت عالی هم در کنارش براتون قرار دادیم که میتونید در کنار نرم افزار و آموزش از این بانک ایمیل هم به نحو احسنت استفاده لازم رو ببرید.

ایمیل مارتینگ چیست ؟

بازاریابی رایانامه‌ای نوعی بازاریابی مستقیم است که بواسطه رایانامه (ایمیل) صورت می‌گیرد. در این بازاریابی می‌توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی نمود. اینکار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پول صورت می‌گیرد که ایمیل مارتینگ گویند. پژوهشگران تخمین زده‌اند در سال 2015 شرکت‌های آمریکایی 900 میلیون دلار برای بازاریابی رایانامه‌ای هزینه صرف کرده‌اند.

یکی از دلایل پرطرفدار شدن بازاریابی رایانامه ای، امکان سنجش رفتار کاربران و مشتریانی است که ایمیل ها برایشان ارسال شده است، و هر چیزی در این مدل بازاریابی قابل سنجش و بهبود است. برگشت سرمایه یا ROI در بازاریابی رایانامه ای 40 می باشد و این مقدار بیشترین ROI بین رسانه های تبلیغاتی دنیا است. یعنی به ازای هر 1 تومان سرمایه گذاری در این بخش 40 تومان سودآوری خواهد داشت.

نرم افزار ایمیل تبلیغاتی

نرم افزار ایمیل تبلیغاتی

ایمیل مارتینگ چگونه ارسال می شود ؟
معمولاً افرادی که صاحب کسب و کار انلاین هستن اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی برای تبلیغات خودشون می کنن اگه بخایم ایمیل ها رو تک تکی به افراد ارسال کنیم خب طبیعیه که خیلی زمان می بره برای همین یا از سرور ارسال ایمیل استفاده میشه که قیمتش خیلی بالاس و یا با نرم افزار مثل نرم افزاری که ما براتون آماده کردیم ایمیل های تبلیغاتی خودشونو ارسال می کنند این نکته هم بگم طبق اخرین نظرسنجی ها یکی از بهترین شیوه های تبلیغات ارسال ایمیل تبلیغاتی هس که خیلی توی فروش رونق داره این روش را به شما هم پیشنهاد می کنیم.

آیا این نرم افزار کار می کند ؟
در پاسخ باید بگوییم بله ! متاسفانه افرادی پیدا شده اند چنین نرم افزار هایی رو میفروشن و اصلا هم جواب نمیده و در نتیجه مشریان رو نسبت به خرید اینترنتی بی اعتماد می کنند ولی این نرم افزار ما تضمین می کنیم دیگه نیاز نیست برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی خود ماهانه بیش از 100 هزار تومان پول سرور بدهید بلکه با یکبار خرید این نرم افزار به راحتی در اینترنت تبلیغ انبوه کنید در صورت خرید و عدم رضایت شما مبلغ برگردونده میشه.
شیوه کار نرم افزار به چه صورت است ؟ + فیلم صحت کار نرم افزار
کار با این نرم افزار بسیار راحت است و با کمی کار به آن مسلط میشین (البته فایل آموزشی کار با نرم افزار به صورت تصویری درون محصول قرار داره ) کلاً برای ارسال ایمیل انبوه چند مرحله است که باید آنها را طی کنید و بعد با خیال راحت ایمیل های شما شروع به ارسال می کنه این نکته هم بگم که این نرم افزار امکان گزارش گیری هم داره و تک تک ایمیل هایی که رسیده رو بهتون گزارششو میده
ویژگی های ارسال نرم افزار ارسال ایمیل انبوه :

تضمین اینباکس 99 درصد
امکان معین کردن زمان بندی در ارسال
امکان پیش نمایش ایمیل ارسالی
گزارش گیری حرفه ای ارسال ها و ایمیل های رسیده
امکان اضافه کردن لینک به ایمیل
امکان استفاده از سورس اچ تی ام ال در ارسال
ادیتور حرفه ای برای نوشتن ایمیل
ارسال صحیح ایمیل ها بدون حتی یک خطا
این پکیج را همین الان تهیه کنید و کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید.(در کنار پکیج آموزش و ایمیل ترم افزار رایگان در اختیرا شما قرار خواهد گرفت)

 

عکس زیر نشان از کار کردن نرم افزار و ارسال ایمیل ها می باشد که نرم افزار در حال ارسال پیام به لیست ایمیل های وارد شده در نرم افزار است که توسط مارکت 4 در حال ارسال است.

نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...