09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

معرفی ارور های رایج اینترنت و رفع آن error Internet

اگر مدیر یک سایت هستید حتما باید با ارور های مختلف یک وب سایت روبرو شده باشید. پیشنهاد میکنم این مطلب رو یک بار مرور کنید تا با ارور ها اشنایی بیشتر پیدا کنید تا در صورت دیدن یک ارور دلیل آن را از قبل بدونبد حتما برای شما هم پیش آمده که با باز کردن یک سایت اینترنتی با اروری در صفحه مرورگر مواجه شده اید. این ارور ها اصولا دارای یک عدد در کنار خود هستند و هر کدام معنی خاصی دارند. با دانستن معنی این ارور ها میتوانید آنها را برطرف کنید. در این مطلب به معرفی ارور های رایج اینترنت میپردازیم.

400 Bad Request
پیغام خطای درخواست اشتباه 400 به این معنی است درخواستی که از سوی مرورگر شما به سرور وب سایت مورد نظرتان ارسال شده است (برای مثال درخواست باز کردن یک صفحه خاص)، دچار نوعی ناهنجاری است.تا هنگامی که سرور درخواست شما را درک نکند، نمیتواند آن را انجام دهد و در نتیجه شما با خطای 400 روبرو خواهید شد.
پیدا نشدن صفحه مورد نظر یا 404 Not Found
هنگام دسترسی به صفحات وب ممکن است با پیغام های گوناگونی مواجه شوید. یکی از رایج ترین پیام ها، پیام 404 Not Found است که به معنی تلاش شما برای دسترسی به صفحه ای است که در حال حاضر وجود ندارد. حال ممکن است صفحه مورد نظر شما حذف شده باشد، یا اینکه شما آدرس آن را اشتباه وارد کرده باشید.
این پیغام های خطا معمولا توسط وب سرورها تولید شده و برای مرورگر شما ارسال میشوند. اگر شما چنین پیامی را مشاهده کردید، برای اطمینان بیشتر، آدرسی را که تایپ کرده اید، دوباره کنترل کنید. اگر هنگام کلیک روی لینکی با این پیام مواجه شدید، ممکن است لینک اشتباه باشد، یا اینکه صفحه مورد نظر قبلا حذف شده باشد.
403 Forbidden
کد ممنوعیت به این معنی است دسترسی به صفحه یا منابعی که میخواهید آنها را بیابید، مطلقا ممنوع است. به عبارت دیگر،خطای 403 بدان معنی است آنچه که میخواهید ببینید، برای شما غیرقابل دسترسی است.
500 Internal Server Error
این یکی از خطاهای معمول در صفحات وب است. هنگامی به نمایش در میاید که در تنظیمات وب سایت شما خطایی وجود داشته باشد، اما سرور نتواند دقیق تر از این به شما در خصوص ایراد اطلاعاتی ارائه کند و بگوید که ایراد دقیقا چیست.
503 Service Unavailable
پیغام در دسترس نبودن سرویس هنگامی رخ میدهد که سرور وب سایت در آن لحظه قابل دسترس نیست.
504 Gateway Timeout
این خطا معمولا زمانی مشاهده میشود که یک سرور پاسخ مناسبی در زمان مناسب از سرور دیگر دریافت نکند. این درخواست های سرورها معمولا برای باز کردن یک صفحه وب و یا درخواست های تکمیلی مرتبط با آن هستند.
این معمولا بدان معنی است که سرور دیگر به درستی کار نمیکند یا در حال حاظر Down شده است.

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...