09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

قالب وردپرس پزشکی کلینیک clinico

از این قالب می توان در تمام زمینه های پزشکی و زیبایی و کلینیک های کوچک و بزرگ بهره برد. این قالب با بسته نصبی آسان و قیمت مناسب در اختیار شما کاربران مارکت 4 قرار داده شده است. قالب وردپرس پزشکی کلینیک،بسیار زیبا و به جرات میتوان گفت که بهترین قالب وردپرس ساخته شده در حوزه کارهای پزشکی میباشد که با طراحی بسیار مدرن و امروزی و با استفاده از کد نویسی سری جدید یعنی HTML5,CSS3 طراحی و پیاده سازی شده است اگر کسب وکارتان و زیبایی کار و حرفه ای بودن سایت برایتان اهمیت دارد فریش تم حتما به شما قالب وردپرس پزشکی کلینیک رو پیشنهاد میکند…

قالب وردپرس کلینیک تنها یک قالب پزشکی نیست شما میتوانید برای سایت های تجاری ،سایت های شرکتی و یاشخصی نیز استفاده کنید که در دو حالت جعبه ای و تمام عرض و با بهره گیری از رنگهای بسیار زیبا که خود قالب کلینیک به طور پیشفرض 6 طرح آماده رو در اختیارتون میزاره و همچنین با طرح و رنگبندی بی نهایت دست شما کاملا برای ایجاد طرح و چیدمان و رنگبندی باز است.

سئوی قالب وردپرس کلینیک بسیار قوی میباشد و طراحان این قالب زیبا به این مهم بسیار توجه داشته اند و سعیشان بر کدنویسی کوتاه و کارآمد بوده است و این باعث میشود که سایت پزشکی شما نزد گوگل از رتبه بسیار خوبی برخوردار باشد و نسبت به رقبای خود پیشی بگیرید.قالب وردپرس کلینیک استفاده برای سایت های تجاری،شرکتی،پزشکی،فروشگاهی علاوه بر راه اندازی یک سایت پزشکی یا سایت شرکتی و یا سایت تجاری امروزه یکی از نیازهای اصلی یک سایت حرفه ای هست که کاربران و خود مدیر سایت بتواند محصولات و نمونه کارها و هرچیز دیگری را به فروش بگذارد و یک فروشگاه اینترنتی رو راه اندازی کند و بتواند در حوزه اینترنت یک فروشگاه کامل و بی عیب و نقص رو راه اندازی کنید.

صفحه ساز پیشرفته
چیدمان و طرح بندی این قالب وردپرس بسیار آسان و پیشرفته میباشد و با استفاده از صفحه ساز بسیار پیشرفته با محیط گرافیکی میتوانید سایت رو به دلخواه خودتون سفارشی سازی کنید .

درون ریزی محتوای قالب وردپرس پزشکی کلینیک
درون ریزی کل محتوای سایت تنها با یک کلیک انجام میشود که در داخل خود تنظیمات قالب کلینیک امکان پذیر میباشد و بیشتر برای کسانی هست که میخواهند سایت رو به صورت انگلیسی راه اندازی کنند .
پنل تنظیمات کاملا فارسی قالب وردپرس clinico

پنل تنظیمات پوسته وردپرس پزشکی کلینیک کاملا فارسی سازی شده است و همچنین به صورت کاملا ارجینال تهیه و راستچین و بهینه سازی شده است.

 

دارای بسته نصبی آسان

قالب وردپرس clinico به صورت بسته نصبی آسان آماده شده است تا شما عزیزان در عرض کمتر از پنج دقیقه سایت رو شبیه دمو با تمام افزونه ها و تنظیمات و ابزارکها راه اندازی کنید .

برخی از امکانات ویژه قالب پزشکی clinico

پشتیبانی کامل از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
حالت نمایش سایت به صورت تمام عرض یا جعبه ای
دارای برگه ساز بسیار پیشرفته در محیطی گرافیکی
کاملا رسپانسیو و نمایش در تمامی دستگاههای نمایش
دارای شش طرح و رنگبندی به صورت پیش فرض
ایجاد بی نهایت رنگبندی به دلخواه و سفارشی سازی
دارای پنل تنظیماتی کاملا حرفه ای و فارسی توسط فریش تم
دارای ابزارک های بسیار ویژه مخصوص پزشکی
دارای لایه های کشویی
ایجاد ساید بار نامحدود
بالای 50 فایل به صورت متنی
پشتیبانی کامل از رتینا
دارای فرم تماس کار بسیار پیشرفته
پشتیبانی کامل از روولیژن اسلایدر
ایجاد آلبوم بسیار ویژه و قرار دادن عکس و ویدیو
دارای فرم تماس با ما
دارای فونت های گوگل به همراه فونت های فریش تم
دارای سئوی بسیار قوی و لود سریع
طراحی شده به شیوه مدرن
پشتیبانی رایگان
دارای بسته نصبی آسان
و بسیاری دیگر…

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...