09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

قالب وردپرس چند منظوره انویژن envision

 

قالب وردپرس انویژن Envision قالبی با طراحی منحصر به فرد و قشنگ با گرافیک دل نشین و عالی به همراه دمو های حرفه ای با برگه ساز پیشرفته مختص قالب دارای سئوی بسیار قوی این قالب مناسب سایت های تجاری،شرکتی ،فروشگاهی ،شخصی ،نمونه کارها ،سایت های گرافیک و … است.

 

قالب envision

قالب envision

در طراحی و پیاده سازی این قالب وردپرس بسیار حرفه ای کار شده است و مطمئنا طراحی و ایجاد سایت با قالب وردپرس انویژن بسیار آسان و در عین سادگی بسیار حرفه ای میباشد و نمایش سایت شما رو به صورت گرافیک بسیار بالا و شیک جلوه خواهد داد.
امکانات و ویژگی های پوسته وردپرس چند منظوره envision بسیار زیاد میباشد که به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد:

قالب وردپرس انویژن دارای صفحه ساز گرافیکی

امروزه کمتر قالب های در خود قالب امکان ایجاد صفحات رو به صورت گرافیکی دارند که انویژن از این دسته قالب ها میباشد که به صورت کاملا گرافیکی و بدون نیاز به دانش کد نویسی چه افراد حرفه ای و چه مبتدی قادر خواهند بود بی نهایت صفحه و چیدمان با هر ساز دلخواهی رو ایجاد کنند.
سازگاری کامل با افزونه وردپرس ووکامرس

قالب وردپرس فروشگاهی envision با افزونه حرفه ای فروشگاه ساز ووکامرس کاملا سازگار میباشد وبه شما این امکان رو میدهد که در سایت یک فروشگاه بسیار حرفه ای رو راه اندازی کنید و محصولات و کارهای خودتون رو به فروش بگذارید و به کسب و کار اینترنتی بپردازید.

کاملا رسپانسیو و واکنشگرا

قالب وردپرس شرکتی انویژن کاملا واکنشگرا میباشد و به شما عزیزان این امکان رو میدهد که کاربرانی که به سات شما مراجعه میکنند با هر دستگاه و هر رزولیشنی به خوبی تمامی قسمت های سایت رو مشاهده کنند.

اسلایدر حرفه ای

از ویژگی ها و جذابیت های هر سایت حرفه ای اسلایدر میباشد که در اینجا قالب وردپرس envision به صورت کاملا ارجینال افزونه روولیژن اسلایدر رو به خدمت گرفته است تا شما بتوانید انواع اسلایدر های جذاب از جمله دو بعدی و سه بعدی نیز در سایت بسازید و چشم کاربران رو به سایت خود خیره نمایید.

دارای افزونه ترجمه سایت حرفه ای

قالب وردپرس چند منظوره انویژن با افزونه وردپرس حرفه ای ترجمه سایت wpml کاملا سازگار میباشد و به این معنی هستش که شما میتوانید به صورت ترجمه اختصاصی سایت رو به هر زبان دلخواه ترجمه کنید.

 

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

قالب envision

 

 

دارای بسته نصبی آسان وردپرس

قالب وردپرس انویژن و تمامی محصولات فریش تم به صورت کاملا ارجینال و بسته نصبی آسان می باشند و شما عزیزان باخرید قالب دو پکیج دریافت میکنید که یکی شامل قالب با افزونه ها به صورت جدا میباشد و این مورد برای سایت های وردپرسی که قبلا راه اندازی شده اند میتوانید قالب رو جایگزین کنید و بسته دیگر به صورت بسته نصبی آماده میباشد که شما در عرض تنها دو دقیقه سایت رو با تمامی افزونه ها و تنظیمات اولیه مانند دموی سایت راه اندازی خواهید کرد.

برخی از امکانات ویژه قالب وردپرس envision

پنل تنظیمات کاملا فارسی و حرفه ای
قابلیت نمایش رتینا
سفحه ساز کاملا گرافیکی
پشتیبانی از افزونه وردپرس ووکامرس
پشتیبانی از افزونه وردپرس wpml
امکان ساخت شورت کد
اسلایدر بسیار حرفه ای
انواع دمو های جذاب
مدیریت حرفه ای آیکون ها
فونت آیکون های بسیار جذاب
ایجاد افکت های ویژه با css
کاملا رسپانسیو
سئوی بسیار قوی
مناسب برای انواع سایت های شرکتی،فروشگاهی،تجاری و…
دارای بسته نصبی آسان
و امکانات بسیار دیگر…

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...