09363636733 market4.ir@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران

افزونه وردپرس 2.9.11 wp rocket افزایش سرعت وردپرس

امروز بهتون پیشنهاد میکنیم که اگر این افزونه رو رو سایت وردپرسیتون ندارید تهیه کنید و نصب نمایید. خوب پیش خودتون دارید فکر می کنید چه دلیلی برای نصب این افزونه هست. اولین دلیلش لود سایتتون که در رتبه گوگل و اتوریتی سایت تاثیر داره یکی از الگوریتم های مهم گوگل سرعت بارگذاری سایت و gzip شدن فایل هاتون هست که این افزونه این کارو به خوبی تمام براتون انجام میده و سرعت سایتتون بالا میبره و حجم فایل ها رو تا حد ممکن پایین کم می کند.افزونه وردپرس wp rocket افزونه ای فوق العاده در افزایش سرعت سایت وردپرس !

اگر سرعت سایتتون به هر نحوی یا هر دلیلی پایین اومده باشه بهترین و مناسب ترین راه استفاده از افزونه وردپرس افزایش سرعت سایت wp rocket می باشد …

مشکل پایین اومدن سرعت سایت از جمله مشکلاتی هست که تقریبا همه وب مستران با آن دست و پنجه نرم میکنند ،اگر یه سرچی تو گوگل بزنید افزونه های زیادی برای افزایش سرعت سایت وجود دارد ولی همه ی آنها نتیجه دلخواه و مطلوبی رو نخواهند داد ،پس انتخاب یک افزونه خوب و حرفه ای و چیزی که واقعا بتوانید نتیجه بگیرید بسیار امر مهمی هست .تیم فریش تم با تحقیق و بررسی و تست افزونه ها بهترین راهکار و بهترین گزینه را استفاده از افزونه وردپرس wp rocket میداند که کاملا ارجینال تهیه و بهینه سازی کرده است.

سرعت سایت بسیار امر مهمی میباشد هم برای خود مدیر سایت و کاربران هم موتورهای جستجوگر مانند گوگل که بتوانید رتبه خوبی در مقایسه با بقیه سایت ها داشته باشید پس برای اینکه نتیجه و بازدهی بهتری رو سایت شما داشته باشد حتما از افزونه افزایش سرعت سایت wp rocket استفاده کنید.

یکی از بخش های مهمی که سرعت سایت رو کاهش میدهند تصاویر سایت میباشد که بسیاری از سایت های بزرگ دنیا از همین روش استفاده کرده اند که افزونه وردپرس wp rocket تصاویر سایت رو تو کش ذخیره خواهد کرد که کاربران در موقع ورود به سایت با سرعت باور نکردنی سایت رو مشاهده کنند.

حتی اگر سایت شما شما کد نویسی و یا مطالب زیادی داشته باشه این امر سرعت سایت شما رو کاهش میدهد پس باید این قسمت های مهم سایت رو در نظر بگیرید ،افزونه وردپرس wp rocket با فشرده سازی فایل های CSS ,TXT,JS نیز سرعت لود و بارگزاری سایت شما رو تا حد چشم گیری افزایش خواهد داد.

افزونه وردپرسwp rocket بسیار حرفه ای کدنویسی و طراحی شده است که همه نیاز های یک وب مستر رو تامین خواهد کرد ولی شرکت سازنده یک کار بسیار جالبی انجام داده است ،شما به راحتی به کد های این افزونه قدرتمند دسترسی دارید و این یعنی کسانی که به کدنویسی آشنایی دارند میتوانند به دلخواه خودشون تنظیم و شخصی سازی کنند.

 

 

افزونه وردپرس افزایش سرعت سایت توسط تیم فریش تم توسعه و به صورت کاملا ارجینال تهیه و فارسی سازی شده است و شما با نصب این برنامه و به صورت پیش فرض که ما براش تعریف کردیم تنظیمات به صورت خودکار انجام خواهد شد و در صورت نیاز به صورت رایگان نیز براتون نصب خواهیم کرد.

قسمت مدیریت افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket :

خب یکی از علتی که افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket محبوب شده قسمت مدیریت میباشد که خیلی آسون و ساده برای تمامی استفاده کنند ها برنامه ریزی شده و ما هم سعی کردیم با یک فونت محبوب ایرانی ها کامل فارسی و راست چین کنیم تا کارابران مارکت 4 به راحتی ستفاده کنند !

خب وقت آن رسیده که به سرعت سایت خودتان توجه کنید که یکی از امر خیلی مهم در سایت است پس مارکت 4 توصیه میکنه هر چه زودتر از افزونه افزایش سرعت سایت WP Rocket استفاده کنید و سرعت سایت خودتان را مثل موشک بالا ببرید. برای تمامی کاربران خودتان سرعت لود را براشون مثل موشک پرتاب کنید تا کاربران خودتان را راضی نگه دارید.
برخی از امکانات ویژه افزونه وردپرس wp rocket

افزایش سرعت سایت در حد موشک
سئوی بسیار قوی
نسخه کاملا ارجینال
کش و ذخیره سازی صفحات سایت
تهیه و بهینه سازی توسط فریش تم
ذخیره سازی تصاویر در کش برای لود سریع
فشرده سازی کدهای js,css,tx سایت برای افزایش سرعت سایت
دارای کدنویسی باز )اپن سورس)
امکان توسعه و ارتقا افزونه wp rocket
پنل تنظیماتی کاملا فارسی توسط فریش تم
نصب و راه اندازی رایگان توسط فریش تم
آپدیت های رایگان توسط فریش تم
و بسیاری دیگر…

 

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !

مطالب زیرا حتما بخوانید ...